היזם החרדי בונה לירושלמים מעצמת מסחר במישור אדומים

הקרקע עליה יוקם מתחם הקניות היא קרקע של המינהל האזרחי תמורתה שילמה החברה כ- 45 מיליון שקל
אבי יעקב No Comments on היזם החרדי בונה לירושלמים מעצמת מסחר במישור אדומים

עיצובו של מתחם הקניות יהיה בסגנון מתחמי הקניון הגדולים בארצות הברית • על פי ההערכות מקצועיות שוויו של מתחם הקניות מוערך בסיום הבנייה בכחצי מיליארד שקל והצפי הוא, כי תוך כ- 5 שנים תוחזר ההשקעה הכספית שתושקע במקום

צילום: פלאש90
הקרקע עליה יוקם מתחם הקניות היא קרקע של המינהל האזרחי תמורתה שילמה החברה כ- 45 מיליון שקל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת נופי המעיין, שבבעלות קבוצת משקיעים בתחום הנדל"ן והקמעונאות ביניהם חנוך קס, בני רחימי ומשפחת בליטי, תקים מתחם מסחר ענק בכניסה למישור אדומים בהשקעה של כ- 350 מיליון שקל.

המתחם אשר יוקם על קרקע בשטח של 72 דונם יכלול 3 מתחמי קניות שונים בשטח כולל של 60 אלף מ"ר ביניהם –  מתחם אולמות אירועים, מתחם קניות לבית, מסעדות ובילוי לילדים ולמשפחה ומתחם ענק של ריהוט, עיצוב, מוצרי חשמל וחנויות קרמיקה.

הקרקע עליה יוקם מתחם הקניות היא קרקע של המינהל האזרחי תמורתה שילמה החברה כ- 45 מיליון שקל.

עיצובו של מתחם הקניות יהיה בסגנון מתחמי הקניון הגדולים בארצות הברית.

על פי ההערכות מקצועיות שוויו של מתחם הקניות מוערך בסיום הבנייה בכחצי מיליארד שקל והצפי הוא, כי תוך כ- 5 שנים תוחזר ההשקעה הכספית שתושקע במקום.

בקרוב מאוד תתחיל החברה לשווק שטחי מסחר לחברות השונות.

מחברת נופי המעיין נמסר כי הם צופים שיגיעו למתחם הקניות למעלה ממיליון וחצי מבקרים מידי שנה אשר יבקשו ליהנות מהחוויה. עוד נמסר כי "שמנו לב כי בירושלים חסר מתחמם קניות הנותן במקום אחד מענה לכלל הצרכים ממש כמו מתחמי הקניות הגדולים שיש בחו"ל. לכן החלטנו להרים את הכפפה ולתת לירושלמים ובכלל לתושבי האזור מתחם קניות אחד ענקי בעיצוב מיוחד הכולל למעשה 3 מתחמים מסחר שונים החל מריהוט לבית, כלה במוצרי חשמל ועד לאולמות אירועים ומסעדות. למעשה בכוונתנו לרכז את כל הקניות תחת קורת גג אחת ולהעניק לירושלמים ולתושבי האזור חווית קנייה שעדיין לא נראתה בארץ".



0 תגובות